Idealna torta

Sastojci: 
keks - dvije rolne onog okruglog petit ili kako se vec zove... 
200 gr margarina 
2 kesice pudinga od malina (moze i drugi ukus) 

Samlijeti keks i pomjesati sa margarinom. Napraviti smjesu da bude kao tjesto. 
Tjesto formirati u onoj tepsiji kojoj se stranice mogu da smaknu, ispod staviti papir za pecenje u rerni da bih se lakse izvadilo kasnije. 
Kad napravis to stavi u frizder da se malo stvrdne. 
U medju vremenu napravi puding, i pustiti jedno 10 min da se hladne i saliti u tu skoljku koju si napravila od keksa. 

Ako hoces mozes dekorirati sa cokoladom, ja sam to uradila na ovaj nacin. 
Istopila cokolade, uzela jedan papir za rernu i kasikom po njoj sasula cokoladu istoljenu, pravila beze sare i posle sam to stavila na vrhu torte, onaj visak sam savila kao sto vidite na slici. 

Kad sam servirala servirala sam sa slagom napravljen od vrhnji i jagodama (bila sezona jagoda ovde tada hehe)


Kommentari

Ostavi komentar:

Ime:
Sjeti me se?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Adresa vaseg bloga:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0