Kolac od cokolade

Napravila sam jednu koru 
3 jaja 
6 skromni kasika secera 
1 kasika peciva 
5 kasika cokolade u prahu 
brasna al neznam koliko ja uvijek pravim gustu koru ;) 

To stavim u kalup za kore ili u tepsiju, kako hos ;) i stavim da se pece na 150 stepeni dok nebude gotova :D 

Kad kora bude gotova, stavim je u frizder da se malo hladne, dok se to hladi napravim puding od cokolade, dolcea ja koristim ;) 
Kad puding napravim polijem po kori, znaci nevaditi koru iz tepsije ;) i staviti u frizder da se stisne. 
Kad se to stisne uzeti tanjir mlijeka, staviti plazmu da se malo smeksa i onda poredati jedan red plazme po pudingu. Kad to uradis napraviti smjesu slaga, ja koristim Dolcea Slag pjena al umjest ovode stavim mlijeko... i kad to fino ubutas polijes po keksu i fino napravis da izgleda. Po tome stavis cokolade istopljene ili cokoladu za sladoled... i onda saras kako hos... kad isaras ides viljuskom prvo gore dole u jednom pravcu i onda viljuskom gore dole u drugom pravcu i ispadne ti ona sara =)

Kommentari

Ostavi komentar:

Ime:
Sjeti me se?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Adresa vaseg bloga:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0