Torta sa bijelom cokoladom

Za koru je bilo 6 jaja, 12 kasika secera, pola kasike vanilinog secera, pola kasike praska za pecivo, oko 200 grama oraha (ne bas svi skroz samljeveni) i kakao ili cokolada za mlijeko po zelji ;) Dodati brasna pred kraj po potrebi, odprilike 2 dl.

Ubutati to sve, sto duze. Preliti u tepsiju, na dnu staviti papir za pecenje u rerni, mozda se to kod nas zove masni papir. 
Peci koru na 150 stepeni dok nebude gotova. 

Kora od keksa je 2 rolne mljevenog keksa (oni okrugli), 200-250 gr margarina i 8 kasika secera u prahu. Ja sam masinom to sve izmjesala. Kad je bilo gotovo stavila sam u frizder da se malo stisne smjesa jer je margarin vec stigao da se smeksa. 

Filovi su na pari napravljeni 

5 zumancadi, 15 kasika secera i jedna bijela cokolada za kuhanje. Kad je to fino se istopilo i "skuhalo" dodala sam jedno 5 kasika secera u prahu i pustila da se jos malo "prokuha" i onda stavila da se ohladi. 

Isto vako sam uradila i drugi fil jedino sto sam stavila svijetlu cokoladu. 

Kad je se to ohladilo dodala sam margarina i ubutala to kako treba, onda dodala jos secera u prahu (bice lakse se praviti kad se ne posti jer mores probati hehe) 

Kad je se kora ohladila nju sam prepolovila sa koncem, inace uvijek tako radim i napravila sam koru od keksa. Stavila je u formu iztabala i tako stavila u frizder dok nisam pocela da filujem tortu. 
Unutra sam stavila filove od smedje filove.. 

Kora fil kekskora fil kora i fil bijeli po tome...
Uzivajte!

Kommentari

Ostavi komentar:

Ime:
Sjeti me se?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Adresa vaseg bloga:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0